"Gloriosus et liber" - Ärofylld och fri

 Nästa gång jag åker ut och fiskar vet jag vad jag ska ha med mig, min fotlänk. Ena fisken försökte ta en tugga av den, och en annan krafsade och småtugga bara på tån. Jag har min pappa att tacka för när det gäller min bottenskräck, men jag försöker övervinna den lite mer för varje dag som går.
 Det killades bara lite när abborren provsmaka tån, gjorde inte ett dugg ont. Äntligen har jag fått det bevisat! Och alla dessa år jag varit praktiskt taget varit livrädd för att fiskar ska bita mig..



 Match spelades idag, fick en smäll i ansiktet så jag går runt och har ont i käken. Jobbigt att tugga och jobbigt att svälja, känns ungefär som när man ska dra ut en tand fast bedövningen inte riktigt börjat verka och man blir tårögd. FY..

signed by; Therese

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojojoj vilka snyggingar på bilden! :D:D

2009-07-03 @ 10:48:48
URL: http://eelinfalk.blogg.se/
Postat av: annabanan

När blire fotbollskväll igen då?:D åh jag är mobbad....................................................................

2009-07-03 @ 17:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0