ÄNTLIGEN HEMMA OCH ÅTER KONTAKTBAR

 Tänkte precis skriva att jag nyss kommit hem men jag har ju varit hemma i 1 timme nu(?), jäklar vad tiden går snabbt ibland, speciellt när man försöker catch up some time med några få själar som faktiskt saknat mig idag!

 Härnösand - Jag ska inte klaga på att Sundsvall är litet och erbjuder nästan ingenting. Stan där var minimalt med typ 4 butiker som var intressant, men det var ganska mysigt trots det dåliga vädret! För mig blev det inga köp, eftersom jag inte kunde hitta något jag ville ha - jag är verkligen petig.

 Men vi tog ju några cachar också.. vilket Hanna verkade digga!


Besökte ett ställe som hette Notsand, hur vackert som helst!
Dock vill inte mamma logga in på msn och skicka resterande
bilder så det får bli bara.. två!
Här är Hanna, då hon tvångt skulle vandra vid stenarna

signed by; Therese

Kommentarer
Postat av: h

hon diggade det kan jag lova ! :D

2009-07-25 @ 00:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0