10de junio, love and sex and magic

 Mm.. dagen har gått långsamt och avslappnat.
Klev upp kvart i nio och begav mig till skolan för att spendera lite tid där.
Sen var det raka vägen in till stan, presenter till mentorerna skulle fixas.
 Vi svängde av runt hörnet och passerade Sax&Kam, ögonen slängdes snabbt
förbi alla produkter men fastnade snabbt på en volymtång. Tänkte att, spontana
köp får mig på riktigt bra humör, så varför inte?

 All shopping toppades med en macka på subway, det var pricken övre i:et.
Kommer inte ihåg senast jag åt där, men så pass att jag hade glömt bort
hur god currysåsen var!



 Nu ska jag kila iväg för att prata med kära mor min
(as you can see, ny header)
signed by; Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0