13de junio, avslutning / end of killingtime

 Så vad säger man, aldrig mer Matfors skola?
Vilken lättnad, vilken icke saknad!


 Betygen såg ganska bra ut, är nöjd. Självklart kan man ha gjort lite bättre ifrån sig,
men jag antar att man alltid känner så. I alla fall jag!
 Ett stipendium på 500kr ramlade in, dessutom lite övriga presenter från olika håll.
Så som blommor, lite olika samiska smycken, "vanliga" smycken, pengar, väska
och inredning till rummet!

 Hua, jag var riktigt nöjd, för jag hade inte förväntat mig något alls och så strömmar
det in massa oväntade saker och händelser!

Jag har bara en sak kvar att säga, lyckad avslutning och lyckad dag!
signed by; Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0