2de junio, bara när du inte hör vågar jag säga så

 Två dagar i en feberdvala, varav jag deltog en dag på klassresan. Jag kan tacka min trötta kropp
till att jag gick och la mig tidigt vilket resulterade i att jag var pigg och lite kryare när jag vaknade
till skillnad från vissa andra.

 Vi spelade paintball, första gången för mig och det var sjukt roligt! Fick ett litet blåmärke på knäet,
det gjorde bara ont för stunden. Jag hade tur som klarade mig utan att bli träffad. Hela min kropp
ilade till när jag såg stora, ilskna blåmärken som vissa hade efter 3 timmars spelande, hualigen.




 Jag återvände till mitt hem, och jag har under en timmes tid försökt laddat med yoga inför kvällens
match som jag hoppas kan spela. Vi får se, förkylningen avgör.

I drift away to a place
Another kind of life
Take away the pain
I create my paradise

 signed by; Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0