6de junio, we can have the whole world dancing tonight

 Mmmh.. prrh.. godmorgon!
Det var verkligen längesen jag sov ut ordentligt, men denna natt överraskade mig med att
jag vaknade motvilligt efter 11 timmar sömn. Som vanligt så vaknar man av antingen grannens
gräsklippare som vaknar tidigare än fåglarna stiger upp, eller så är det någon morgonpigg
jävel som skickar sms.



 Idag är en dag då jag kan andas ut, för jag har varken något skolarbete eller någon syssla att göra.
 Förutom att städa rummet, men det gör jag så ofta så det har blivit en vana. Köket tog jag hand om
i torsdags, och då gick jag även damsugandes runt i hela huset.
 Detta innebär att jag kan(ska) övertala mamma att skjutsa mig till birsta,
för lite oskyldig shopping! Skulle behöva en barstol, dekoration, underkläder och hårprodukter.

 Wirth, wirth, vi ses!

my eyes are burning
signed by; Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0