framtiden ser bara rostad hud och en svalkande drink

 OCH NU jävlar ska det bli förändring här!

 sommarlov - ingen spanska får äga rum på bloggen(har fått genialiska klagomål)

och där rök
- rubriken

- min motivering till att ibland slänga ut mina spanska fraser(som bara jag förstår mig på)
- ..och inte så mycket mer.

 Att sitta inne då solen äntligen lyser, det ska bli förändring på det också! Inom en snar framtid.
Det är det typiska med mig, när det väl är dåligt väder tål jag inte att sitta vid datorn, och jag
har nästan aldrig tid för det heller. Men när solen har en fin fast blå bakgrund, då dras jag till
datorn med hästkrafter.
 Fast nu var det bara för att lirka in lite ny musik i mobilen.. kolla facebook.. och lite andra bloggar.



adjö
signed by; Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0