Syskon, hur otroligt gnabbig får man vara ibland?



TIDIGT PÅ MORGONEN RINGER TELEFONEN

Jag(inte sovande, men nyligt vaken): Hallå?
Robin: VAD HAR DU GJORT MED MIN SÄNG?
Jag: Va? Nä, inget tro ja..
Robin: Vadå inget, varför har du tagit bort sängkläderna?
(osv..)


 Det var ju så att jag bodde hos pappa för ett litet tag sen, och jag sov i hans säng. Och när man väl sover i någon annans säng känns det självklart att byta sängkläderna, speciellt när man inte vet säkert vad som kan pågå där, det vimlar säkert med kvalster!
 Nytt lakan skulle på, men jag struntade i att byta påslakanet utan tog mitt eget täcke.
När jag lämnade rummet så bäddade jag fint med "nakna" täcken och kuddar så det skulle
bli lättare att byta för näste man.

Så ursäkta att jag gjorde dig en tjänst att ta bort sängkläderna så de inte skulle förpesta luften..
skulle gissa på att någon hade haft en dålig natt/morgon men vilken tur att jag älskar min
kära bror trots allt!

haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0