Uppdatering från sjunde himlen!

 Det är vad jag kallar det, Bydalen har blivit en helig semesterort för mig.
Det är hit jag reser då jag bara vill bort en sväng, träffa resterande av
min familj eller bara vill njuta av livet.

 Som sagt, jag har inget rum att städa - dvs inget större ansvar -
Bara en väska att hålla koll på vilket går sisådär, det mesta ligger utanför..
på golvet.. lite här och var.

Varför kallar jag detta semester?
 Jo, nu ska ni få höra. Här finner man:
-Sveriges skönaste solstolar
-Inga kalla vindar
-CityGross 50 meter bort
-BirstaCity 5 minuter bort
-Stan 5 minuter bort
-INGA MYGGOR!
-Miljontals av tevekanaler, filmkanaler - you name it.
-Alltid varm altan oavsett väder + att trädgården är omringad av en riktigt tät häck
 vilket gör att man inte behöver oroa sig att någon kan se igenom den.
-Pappa, jo.. här finner man pappa och co!

Listan kan bli enormt lång, men jag måste sätta gränser!

citygirl
signed by; Therese


Kommentarer
Postat av: Sean

Haha kallar du bydalen för city ? jag säger de matforsbor vet ju inte riktigt vad de surrar i ;)

2009-06-23 @ 19:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0