8de marzo, volver - We'll see about that

 Åh, så har tre veckor rusat iväg. Början gick lika snabbt som slutet, och allt i mitten sprang iväg.
Det är dags för att återvända imorgon - volver.

 Det är inte så att jag står på mina knän, ber och vill tillbaka till skolan, men jag vet inte om jag orkar sitta här hemma heller. Jag vill bara få allt avklarat så sommaren kan komma, sen blir det en ny start i en ny miljö.

 Jo, just nu styrs mina dagar av ett spel på min ipod.
 Klarar jag inte ut en omgång så får jag förhoppningar om dagen, tror att den kommer bli bra.
 Och om det går hur bra som helst så har jag inga förhoppningar alls, då förstår jag att det kommer bli en tyst dag för mig själv och jag väntar mig ingenting.
 Det som är lite dåligt är att vad som än händer så blir jag antingen inge överraskad eller så är glädjen upp över öronen på mig. Jag tror det finns en koppling någonstans.. tur i spel - otur i kärlek och tvärtom.


Jag sa inte att det skulle vara lätt, jag sa bara att det skulle vara värt det
signed by; Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0