14de marzo, you need someone that can point the way

 Och hua, i all städ-stress ska jag nu skriva ett inlägg bara för att uppdatera den nu tomma bloggen.

 Ikväll är det melodifestivalen, finalen ses med trevligt sällskap - Agnes.
 Och självklart blir det finmiddag, som jag med nöje ska bjuda på.
Kvällens meny;
Kärlek till min bästa vän
Varmrätt: Kalvkotlett, potatis och valfritt tillbehör
Dryck: förmodligen kolsyrad läsk
Efterrätt: hemligt tills vidare..

 Änligen har jag tagit mig i kragen för att leta reda på en bok om filosofi, och vips - nu ligger den på min säng och öppnas någon gång per dag. Jag älskar att när jag läser så öppnas ett fönster i min hjärna som jag inte visste att jag hade, jag tänker på ett annat sätt, jag ser saker på ett annat sätt och jag går igång som bara den.
 Kanske man ska skippa pilotdrömmarna och bli en författare.

 what if hope was lost for a while
signed by; PN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0