16de mayo, I'm hot tonight

 En helt vanlig lördag,
förutom att idag blir det en riktigt avslappnad dag - jag ska ta och fixa mig så jag känner mig extra pigg.
lite pluggande och ikväll ska jag nog dra mig till Angelica!

 Fredag;
 I biomörkret spelades state of play upp och jag hade faktiskt förväntat mig att filmen skulle vara halvdålig och långtråkig, men den var ganska så bra trots allt. Sällskapet ska jag ju verkligen inte klaga på, jag hade super mysigt!



Nu har slutet kommit - varje streck har sin historia
Inget var förväntat, men vad mer kan jag säga då jag sitter i hörnet och ser på
Ser hur varje rörelse är precis likadan, läpparnas rörelse,
hur dom spänner sig och slappnar av, jag ser så många drag,
hur orden kommer ut och formar därefter ett glädjelöst leende
Hon vet, han vet
Du vet -



borde jag kanske berätta?
signed by; Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0