21de mayo, och trots allt så klandrar jag dig inte

 mm.. ledigt i två dagar nu.
 halvdag måndag & fredag nästa vecka.
 klassresa måndag & tisdag veckan efter, ledig fredag.
 veckan efter det är det olika och avslutning på fredagen.

~ END OF KILLINGTIME ~


 Men man kan inte ligga på latsidan för det, klev upp tidigt idag. Jag skulle nämligen iväg på några ärenden, sen för att avsluta resan blev det en sväng till mormors grav. Jag är lite dålig på att besöka den, senast var nog i höstas.. men jag får skylla på vintern och snön!
 Och som vanligt, varje gång resulterar det i att man går mellan de stora björkarna som sträcker sig mot himlen.. man tänker på död - kollar åt vänster, liv - kollar uppåt, framtid - kollar åt höger, minnen - suckar djupt.

 Det blir matchspelande ikväll, vet inte vilka "vi" möter, vet bara vart jag ska befinna mig vid 6-tiden.
Så det är bara att packa väskan och laga lite mat!



morgondagen väntar nya äventyr
signed by; Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0