blogga vs. inte blogga

Nu är de det här med bloggningen, att köra igång igen eller gilla läget som det är?

 De tre veckorna som nu varit kan vi bara hoppa över och gå rakt på sak, dagens funderingar
om mina senaste drömmar som förföljer mig.

ORMAR...

Så man måste ju kolla upp vad det betyder, och jag fick en hel del svar på den frågan. Vad tror ni?

1 -  Att drömma om ormar är mycket dåligt, som berättar om faror, sjukdom, frestelser och synd. Om ormen attackerar(vilket den har gjort) dig ska du se upp för falskt smicker.

2 - Drömmer du om ormar, då kan du räkna med att träffa en ny partner. Om du redan är upptagen, då finns det någon som är hemligt förälskad i dig.

3 - Om man enbart ser en orm så ska man se upp för elaka personer.

Jag personligen föredrar 2an, i alla fall av dessa tre...


Kommentarer
Postat av: Anonym

blogga!

2009-11-20 @ 10:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0