En del av min shoppingtur igår

 Det finns en hel del kluriga och negativa saker som ligger i mina gener, de jag ärvt av mina så kallade föräldrar(Jag tror fortfarande på en teori om adoption).

Jag gick förbi The Body Shop och svängde spontant in, gick runt och kollade och fastnade vid ett body butter. Bestämde mig för att köpa den. När jag väl står i kassan för att betala föreslår hon ett "medlemskap", men jag nekade först eftersom jag så sällan handlar där. Men efter en 5 minuter går jag ut med en påse med både body butter och ett medlemskort. Som kostade dessutom.
Så mitt body butter blev alltså en hundring dyrare än väntat. Haha. Typiskt mig.

                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0