Jag trodde knappt mina ögon

Hi there!

 Det är mörkt och jag svänger in på min gata, men så hoppar hjärtat till och mina ögon tåras. Jag trodde jag såg något som "egentligen inte fanns". För innan jag kollar upp så visste jag med säkerhet att gatan var tom på människor. Men så ser jag en mörk kort människa en 20 meter framför mig som hukar sig och går med luva. Helt svart.

Men sen kom jag på mig själv att det var min egen skugga jag såg. Jag hade helt enkelt lurat mig själv. Vilken synvilla och vad dum jag kände mig.

Om jag ändå hade fått det på bild, då hade ni nog förstått mig nu haha.


Nu har jag ännu en kväll ensam hemma med en massa plugg och mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0