FAINT & i-landsproblem

 Jo, *Mr. Secret* fick mig på fall inatt. Bokstavligt.
Jag svimmade och han lyckades fånga mig, lite movie-style låter det som men tro mig - det var det inte.
Jag var nära på att spy efteråt, det var svart för ögonen ett bra tag medan jag satt lindad runt toaletten 
utifall jag skulle spy. Det var en komisk syn, som tur så var det lätt att skratta bort det.

 05.30 lades jag i sängen, redo att sova för yrseln hade precis försvunnit. Resterande av denna dag har
tillbringats i sängen.. Mys!

    
 Bildbrist en bra tid framöver... måste köpa ny datakabel till kameran -.-
bra som man är så tappar man bort den, tror jag köper en ny kamera ist.

Kommentarer
Postat av: Anonym

med vem?

2009-10-03 @ 21:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0