jag är nog förlamad

Nu sitter jag med mitt älskade silverschampoo i håret, det ser så där fint blått ut. Och jag tänkte
dela med mig av dagens känsla. Jag skulle beskriva det att jag är mer död än levande, min
nacke och rygg strejkar totalt. Det känns som om jag är förlamad i mittendelen av ryggen, längs
ryggraden och bakhuvudet bultar av värk.



Jag borstade nyligt tänderna igen så får ni en bild från gårdagen då jag slängde in den i munnen.
Med tanke på att jag inte ville dela med mig av en bild på mig nu, eftersom jag sitter med glittrigt
blått hår och en handduk bara.
Jag känner mig som en 5-åring med peruk. Nu har det varit så i 40 minuter, Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0