Ligger i...

0-7c2f77096abfb734e4216d82b4f89c51.png

Kolla varifrån!

Ligger i sängen och har precis förberett håret inför morgondagen. Och jag la ner min uppdatering ganska snabbt idag då blogg.se varit otroligt segt, så jag slösar lite pengar på att mobilblogga. Såg såklart min fina kommentar jag hade fått i inlägget här nedan, jag förstår mig inte på vissa människor. Ska jag skratta eller gråta?
Nog om det, har suttit och lekt på mina nya barstolar idag. Jag fann det åter igen roligt att med hjälp av en gaspatron hissas upp och ner, precis som när man var liten. Vilken glädje och vilket liv man har ibland. Tur nu att jag väger lite mer och kan få ner stolen själv, det klarade jag inte av som liten. Sweet memories!
Godnatt & Puss, Therese


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj du tappade byxorna :D

2009-10-17 @ 01:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0