lyfta sina vingar

Borta bra men hemma bäst?..
Är det inte så man brukar säga? Jag antar att det inte gäller mitt fall, när jag satte mig i bilen så steg min temperatur upp otroligt mycket. Har suttit halvt död 7 timmar i en bil.

Borta - det var bäst.
Jag var nämligen upp till kära Arvidsjaur, hade två möten på skolan och en guidetur på flygplatsen. Det var helt otroligt, jag tror inte jag önskat mig något så mycket som jag önskar mig detta. Vi gick runt i hangaret och kollade på alla plan man får flyga, kolla in instrumentpanelen och kartan över alla områden man flyger runt på.

Sen fick jag även tid att träffa mina kära släktningar, vissa som varit dåliga på sista tiden.. och vem vet om man får träffa dom igen. Jag tog vara på tiden och därav ingen bloggning.


Men nu är jag tillbaka och tillbaka för att stanna en liten stund..

lite bilder kommer senare någon gång.. promise :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0