melissa horn

En liten fågel viskade i mitt öra inatt.. att jag skulle gå igenom en jävlig lördag.
Sant som sagt, jag har nyss slitit i 4 timmar med att kratta.. en stor tomt. Två tomter.

Inte nog med det, när man är färdig är det bara att ställa sig vid spisen för att tillaga dagens
middag. Och anna är inte här, robin är inte här, seani är inte här, bara jag som är härvarande.

Idag är en dag utav saknad känner jag.

Men jag ler ändå, för det känns som om mitt liv precis har börjat. Lycka.
Och melissa har ju sitt nya album som är mer än älskvärt. Lycka.

Kommentarer
Postat av: jao

.

2009-10-17 @ 18:10:04
Postat av: Anonym

:/ får ångest över att jag förmodligen flyttar i höst då du skriver sådär! vill egentligen inte lämna dig, hänkar du? <3

2009-10-17 @ 18:14:24
URL: http://anaolfsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0