stora funderingar, ingen är perfekt right?

 Ni vet att då man oftast har fullt schema så stressar man ihjäl sig själv, precis vad jag alltid gör.
Stressar ner mig själv i graven. Haha, kanske inte bokstavligt men ni fattar. Har jag inte skolarbete
så måste jag fixa i hemmet, är det inte det så måste jag träna.
All min lediga tid försöker jag lägga upp så jag hinner att träffa mina närmsta vänner och självklart
måste jag hinna med att dela med mig av allt här.. eller ja!

You get the picture.
Vilket fall som helst, mitt uppe i allt så inser man att det är så mycket man har förlorat längs vägen.
Vänner som man en gång delade allt med, du vet nog vem du är. Jag önskar bara jag hade all tid i
världen så jag kunde fixa till allt som en gång gick snett och alla felsteg man tagit.

Jag ska inte klaga, jag älskar mitt liv. Men vem vet, jag kanske hade gillat en annan tolkning av mitt
liv ännu mer. Eller varför inte ta allt på samma gång? Bring it on biatch




Jag drar en slutsats: juste.. fokusera på nuet var det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0