22.01 @ HOME

 Och ibland går tankarna på högvarv. Dom bara susar obehagligt, man kan inte stoppa sig
själv när man väl ligger där. Det är som när man går ensam hem mitt i natten, vinden står stilla
och man hör varje litet ljud. Varje liten fundering.

 En av mina funderingar är att byta linje. Skola. Jag får inte ut det jag vill av min utbildning. Och
som ni alla kanske vet, jag lägger ner hela min själ i det här. Utbildning är högst på min prio-lista.
efter familj och ...

Jag har så mycket att tänka på, så många val att göra. Borde sova. Godnatt ♥

               
            


Kommentarer
Postat av: Hämpås!

Gå Thorén!

2009-09-27 @ 23:11:23
Postat av: Hämpås!

Gå Hotel & Rest!

2009-09-28 @ 15:39:47
Postat av: Therese

Nja.. känns inte riktigt som min grej ;)

2009-09-28 @ 16:00:46
URL: http://ttheresenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0