ANI & THESS

 Och skolan har tagit upp 3 timmar av min tid idag. I väntan på att få fixa mina naglar har jag 
spenderat tiden framför one tree hill tillsammans med Emelie.

 Jag är lycklig. Regnet kan nu falla men jag ler ändå för min Anna är tillbaka, jag hoppas
det blir som det var förut. Visst, det låter som om vi vore gifta. Men på ett och annat sätt
så var vi det, vänskap för mig är så mycket viktigare än boys.
 Så back off, det är jag och Anna igen.


        
         "När det verkar vara så många som känner sig ensamma skulle det
         vara oförlåtligt själviskt att vara ensam på egen hand."

Nu - naglar
Senare - matlagning

Kommentarer
Postat av: Sean

Skönt att höra att de gick bra ! :)

2009-09-28 @ 16:38:11
Postat av: Anonym

Vi är typ gift. Skönt att vi slapp gå igenom skilsmässa och grejjer! Hade varit så sjukt jobbigt då :( Otroligt bra att vi är back on track igen! Älskar dig, skitunge

2009-09-28 @ 16:41:26
URL: http://anaolfsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0