Jag ligger...

40c812d258bb8b6d6b5e0a0b3b009047.png

Kolla varifrån!

Jag ligger just nu i sängen, kom precis hem efter en jäkla dag alltså.
Började med försovning, hann inte duscha, smutsiga leggings så jag gick och köpte mig ett par nya på lunchen bara för det(i-lands problem, haha), min rapport och word levde sitt egna liv på lektionen så ingen inlämning för min del(det suger), jag har förlorat en vante, tappat en nagel, mitt visa-kort slutade fungera då jag skulle köpa blommorna, hade tappat bort min penna då jag skulle skriva på ett gratulationskort, mina skor gick sönder...
Vad som än hände, det kunde bara bli bättre. Så sant som sagt, det blev det också. Så nu ska jag somna lyckligt. Ligger och tittar ut genom fönstret på de få stjärnorna som syns. Godnatt lovers! (snygg bild, kunde inte hitta bättre)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0