MY BFF AND ME, you wish

 Ikväll har jag bjudit till det lite extra.
Får finfrämmande till sängen för förmodligen filmtittande, kanske en promenad
och bara hemmakvällssaker. Kan vara ganska skönt efter en hård vecka.

 Med tanke på alla sura blickar man får på skolan, hopplöst va? va?!
"CAREFACE is not on" - som
anna skulle ha sagt.



(helt inne i datorn, i bloggvärlden, facebook you name it)

 

 Nu - duschen, sen - matlagning för full rulle.
Hörs ikväll/inatt. Puss


ångrade mig, *klick* nu har jag beställt hem mat

Kommentarer
Postat av: ANNNA

åååh, typsikt mig! :)



Älskar dig! Imorrn smäller det u know! (;

2009-09-18 @ 18:19:36
URL: http://anaolfsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0