NATTENS DRÖM FÖRVÅNADE MIG

Jo, nu ska ni få höra. Här går man runt och strosar och känner sig snart fullt frisk. Men så åker man ner till sjukbotten igen, febern har ökat lite lätt och hostan ska vi inte ens gå in på.
Man ligger i influensa en vecka, frisk en vecka, sen sjuk nu igen? What's wrong?
Jag som nästan aldrig brukar vara sjuk annars.

Jag gör inget annat än att bli sjuk, ny vana, ny hobby?



IDAG ÅKER JAG HEM!!
vilket betyder;
- sena kvällar
- matlagning, städning osv..
- mer sysslor
- träffa anna (  `v´  )

Kommentarer
Postat av: Anonym

SNÄLLA! du är inte som kissie/dessie eller någon annan fjortisbloggare, och kommer aldrig bli större än 20 läsare. du gör bara bort dig. mygod

2009-09-07 @ 20:05:47
Postat av: Sean

Haha den anonyma hade ju lite rätt ändå du är ju absoulut ingen fjortisbloggare, dock så lyckas en anonym även skämma ut sig själv vilket var fallet denna gång. 20 läsare finns nog på denna blogg de vet jag! och att therese gör bort sig på denna blogg finns ju inte alls äre någon som gör bort sig så äre faktiskt den "anonyma"

2009-09-07 @ 21:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0