LIVET SUGER IBLAND

 Så äntligen är jag färdig i köket. Äntligen. *
Och glad? Knappast, jag hade en mamma som kom hem sent(jobbade över - som vanligt)
och det första hon gör är att klaga på att maten smakar alldeles för mycket krydda, sen klagar
hon på att köket ser förjävligt ut. (mitt fel? nej)
 Inte nog med det, hon skulle ta upp vad jag gjort idag.. vilket är ingenting. Sweet.

 Tack.... 

 Jag var tvungen att städa, diska och rensa i köket. Sen även baka solskensbullar(supergoda),
jag kände att jag ville ha lite ljus i vardagen!


      
       Lycklig tjej.


 Justja.. ut och gå var det!...

Kommentarer
Postat av: Din Älskling

Jag älskar dig =) Så duktig <3

2009-09-23 @ 19:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0