WHAT A ME-ME-MESS

Shit, min söndag är så gott som fullbokad. Söndag? Söndagar som brukar vara så oändligt långa och man försöker bara lista ut vad man ska göra.

DAGENS dryga schema;
14.00 - fixa naglarna(ta bort nagelsmyckena)
14.30 - städa och inhandla miniräknare+pärm / hälsa på cg en snabbis
15.00 - det sista jag gör, äta och packa bagen
15.30 - chauffören rullar in för att plocka upp mig
16.00 - hämta upp anna!!! (bäst idag)
mellantid här måste jag sitta och glo på en match..
19.00-20.30 - träningen startar och ska pågå en bra stund


superskön reklamtröja? you bet!

nej, nu har jag inget vettigt att säga.

Kommentarer
Postat av: Ferhat

SV: Haha, ja typ så :D. tack tack :D



Vad pluggar du till? :D

2009-09-06 @ 19:02:21
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Jaha okej, jag ville också bli pilot en gång i tiden men eftersom att jag är färgblind asså har ltie svårt o skilja mellan mörka färger typ tex mörkröd o mörkgrön ;). Så man får då inte bli pilot :D

2009-09-07 @ 00:18:58
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0