'Cause-I'm-worth-it

Tog en lång dusch och testade för första gången min inpackning med färgpigment, nr. 411 för mörkbrunt hår(se bild här).

Den var otroligt lätt att hantera och luktade gott! Mitt hår är riktigt mjukt och har en mörkare nyans, då var det också ett bra tag sedan jag färgade sist. Så helt klart värt pengarna! Finns att hitta hos de flesta frisörer.



Sedan var det dags för peelingmask för ansiktet. Jag använder min Clear the way mask från Elizabeth Arden som ni ser här nedan. Det är världens bästa peeling och på bara fem minuter har man tagit bort gamla hudrester, fått en djup rengöring och är redo för en ny dag med en "ny" hy.

Nu ska jag ta mig lite lunch..

Love

Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0