- Dag 4 - teori, tvätt m.m.

Det blir inte så mycket "vanlig" bloggning som det brukar vara. Vet inte vad som är mest intressant för er heller.. Men jag har knappt tid att göra "ingenting" eller bara sitta rakt upp-och-ned vid datorn. + att mitt internet är sämst eftersom jag bor i stenhus, vilket suger.

Det var en ganska lugn dag faktiskt. Vi fick tvätta planen, rita på kartan, gå igenom lite grejer osv. Det var dåligt väder så det var inga plan i luften(synd om grupp 1 som inte fick flyga idag).

Imorgon är det motorlära och COM som står på schemat. Så det gäller att läsa på lite ikväll(som varje kväll). Jag ska faktiskt trippa iväg till en klassis snart för att äta middag med några, så det ska bli riktigt gott!



Love, Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0