In the grace of your love i writhe, i writhe in pain

Tog tag i mig själv och tvättade alla mina penslar/borstar med äkta hår.
Har dock ingen "äkta" rengöring för dom penslarna/borstarna men det går lika bra att tvätta med schampo och sedan låta dom ligga med hårinpackning i för någon minut. Nu ligger dom på plantork, det är viktigt för skulle man låta dom "stå" och torka så kan vattnet rinna ner i skaftet och då kan limmet bli svagt. Kom därför ihåg att alltid låta sminkpenslar plantorka.


Skrattade åt mig själv.. fy vad äckligt det är!
(TVÄTTA DÄRFÖR DINA PENSLAR/BORSTAR)


Plantorkning på en handduk.


Nu är jag redo för rena borstar som då inte smutsar ner, det kan faktiskt vara en anledning som gör att man får dålig hy.


Det var lite tips från mig det, nu ska jag läsa ALW och se CSI.
Natti, Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0