Weekend

Det var ögonbindel, händerna tejpade bakom ryggen, vagn, klädstreck -> 180 slängda liter kycklingfett på oss samt gammal keso, fil, ägg m.m..
Sjukt överdrivet och jag hamnade på "sjukstugan" som man säger här. Det var iskallt att mitt i natten stå på knäna på asfalten med all mat som rinner längs kroppen. Kläderna var genomblöta. Jag började bli yr och vips, I'm gone(var medvetslös ett tag), men det slutade bra. Fick tvätta håret med diskmedel. Fy fan vad det stank. Och mina converse har nu gul/röd/bruna fläckar. Det var nollning.


Nog om det, idag är det söndag och jag tvättar. Linus har varit här sen i fredags så jag är överlycklig. Igår såg vi GG hela kvällen och köpte hem pizza, pringles och diverse.





Nu blir det plugg. COM, POH:n(som ni ser ovan) och några saker ur elevhandboken..



Love, Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0