What if I told you something true

Min förkylning blir bara värre. Inatt sov jag cirkus 4h och så har man skola 08.20-19.00, 3h kvällslektion(matte...). Som tur är så har jag lite tid nu då de andra har religion så jag ska läsa på om tidernas fysiker.

Igår var det många som kollade snett på mig. Alla har startat terminen och de flesta går i korta leggings och linnen medan jag kommer i vinterkappa, mössa och halsduk. Det är obeskrivligt kallt under hela dagen här uppe och jag vill inte ta en risk att frysa så jag blir mer sjuk för det resulterar i ingen flygning. Och vem vill missa flygtimmar? Nej, precis - ingen.




Blir till att pimpla kaffe nu så man orkar med dagen,
C-ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0