I love the thought about a great future.

Det här med framtid är en svårt ämne och det slår mig i huvudet var och varannan dag nu för tiden.
Jag har ingen aning och ingen vision om hur min framtid kommer se ut dagen efter jag tar studenten. Innan jag flyttade hade jag några planer men nu är det klurigt. Mina betyg kan enkelt försämras här uppe då vi har större krav för att få bra betyg. Så jag tar en vild chansning på en dröm, men den kan riskera att mina betyg kanske inte räcker om jag byter riktning eller om något kommer ivägen.


De må lösa sig, men jag måste lägga upp en stor plan hur jag ska göra med min studieplan.


- Intressant va?
Det är tyvärr det enda som söker mina tankar just nu, så jag delar med mig.


Love, Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0