Maybe this christmas will mean something more.

Jag spikade provet med 100%. Åh, vad skönt det känns att äntligen få ut ett så extremt bra resultat med tanke på hur mycket tid jag lägger ner på pluggande.


Wow! Vilket underbart slut jag gick på denna termin, halva gymnasietiden har gått och jag är färdig med en fjärdedel av min flygutbildning! Nu tar jag lov, åker hem och myser ner mig rejält i service och sällskap. Och nu känns det som om minuterna är längre än vad dom borde vara, jag tror jag längtar lite för mycket efter min familj.

Världens sötaste missebebis och matte kom med på ett hörn.


Nu vankas det av mot duschen.
Imorgon sitter vi på en buss i 10 h. Hoppas inte Elvis vill göra sina behov i buren... han har nämligen gjort det förut. Kommer verkligen få problem.
14 bokstäver.
Avföringspanik.


Love, T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0