Now the thunderstorms are walking beside me. Not running over me.

Min inspirationsnivå ligger väldigt högt nu! Jag vill bara ut och köra på, uppfylla drömmar, slita och få fina resultat. Känna mig stolt och nöjd med det jag gjort, inte för att jag inte gör det nu men jag har sådan energi, trots att det vore rimligt att jag snart borde ha slut på den. Lite olämpligt att Energin knackar på dörren nu, då jag skulle behövt den för längesen! Vart har du varit kära vän?

Ungefär samma energi som Emelie ger mig har jag nu.
Saknar min älskade, vackra, underbara kusin!


Hela dagen har jag suttit med ett arbete och det är så skönt att jag äntligen gjort färdigt det. Nu väntar jag på att en god paj ska bli färdig så jag kan äta min efterlängtade middag med Maria och Jonas.


Imorgon är det fredag. Gotta love it!
Love, Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0