Nu är vi redo att åka!

Elvis har någon förkärlek till resväskor eller handväskor. Finns det någon framme så är det hans favoritställe att ligga på. Han kanske är en äkta star-cat som ska bäras i handväska!



Jag har en begränsad packning nu när Elvis ska med, lite jobbigt men jag ska ta med en större resväska då jag åker upp igen. Och den ska vara full med nya kläder!
Fuskar med lite mörk choklad på resan eftersom jag förmodligen kommer vara trött. Har mycket kvar att göra och ska upp halv 6 imorgon. Blir extra god frukost med färskt bröd, mums!


Ha en underbar fortsatt kväll och en god morgondag!
Vi hörs förhoppningsvis då jag är framme.
Love, Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0