The winter came with a disease.

Jag vet inte om jag ska se det från den ljusa sidan eller finns det ens någon sådan?

Igår var jag i Härnösand och hälsade på min älskade vän. Blev akut sjuk inatt och har spytt som en galen ko efter det. Fick ringa efter hämtning direkt när jag vaknade. Det räckte inte med att jag redan var förkyld och hade låsning i ryggen. Nu kom vinterkräksjukan(eller extrem migrän) och knackade på. Sure, bring it on. Varför inte ta allt på en och samma gång?

Jo, om jag ska se det från den ljusa sidan. Jag är hemma och har service. Men nu är mina närmsta dagar och nyår förstört då det förmodligen kommer hålla i sig 1-3 dagar + att man ska hålla sig hemma så man inte smittar ytterligare två dagar efter att man blivit frisk.

Stackars mig. Jag självömkar just nu. Men det får jag för det är tillåtet en liten stund.

Så.. nu är jag färdig med det.

- Krya på mig!
Love, Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0