Torsdag - dagen innan nyårsafton.

Och jag har inte blivit en centimeter friskare. Nej, hela jag är fortfarande lika sjuk. Och imorse drog förkylningen på ordentligt. Krassel.. krassel..
Tur att jag tycker nyår är överskattat, annars hade jag varit otroligt besviken! Nog för att det är allt mina dagar bestått av, full service och soffmys med min mamma. Så får det bli det imorgon med!

Om jag bara kunde äta. Det är det som är trist med morgondagen, jag hade planerat att laga en stor middag till min mamma. Oxfilé, vitlöksbakade kräftor och en hel lista med goda saker. Men jag har varken kraft och kan inte äta det själv.

PS. Hade jag haft bilder att bjuda på så skulle jag ha gjort det. Therese + sjukdom + kamera = kaos

Host, nys och aj.
Love, Therse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0