One day we thought we saw you in a crowded street.

Hela veckan är planerad och jag har saker att göra varje dag eftersom jag åker hem tidigare.

Idag åkte jag vidare till mammas hus i Matfors där både hon och Elvis väntade på mig. Så roligt att träffa lilla busen igen! Ikväll ska vi ha maraton och se en massa avsnitt från den nya boxen av 24. Vi har samma intressen, jag och mamma. Vilket är helt underbart!

Imorgon ska jag iväg och shoppa, sen sätter jag mig på en buss för att åka och hälsa på Ida och hennes familj. Jag har längtat länge på detta, så det kommer bli helt makalöst tror jag!


Jag bjuder på en liten bildbomb från mammas dator. Underbara bilder från utlandet, vill så gärna åka iväg igen.




Tog en lång resa för att åka och shoppa!




Älskade mamma då vi var uppe i bergen!


Och en sista bild från Vinterlandet i höstas. Elvis som en riktig bebis.


Nu har jag tusen saker att prata med mamma om.
Love, Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0