En liten snöstjärna har sagt sitt

Och det var när jag såg i era ögon jag förstod för första gången, att jag bara var en tillfällig drog i brist på det riktiga omskakande livet. Jag har riktigt blåa ögon under mitt gröna skal, jag vill alltid se det goda i varje individ. Så åter igen skakar jag av mig tankarna och går vidare.

Börja älska mig själv mer än andra, lägga ner all energi på någon som är värd det. För då vet jag att någon tar vara på kärleken och energin jag giver, jag vet att dom uppskattar den lika mycket som den är värd.

Jag är som sagt blåögd.. och jag skulle behöva nya vänner. I en ny stad. I en ny säng.




Förlåt för allt jag borde ha sagt.









Men Anna Victoria Olofsson, du vet att jag älskar dig och vill ha dig kvar.


Kommentarer
Postat av: Anna

jag älskar dig min fina vän, finns.. alltid, det vet du

2010-02-12 @ 19:00:06
URL: http://steffwest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0