Jag har en toppendag(=jag bjuder inte på bild)!

  • Energipiller
    Glömde som sagt bort dom imorse så det slutade med att jag gick deprimerad och irriterad hela dagen. Tur att jag är tyst, annars hade folk tagit avstånd från mig.
  • Stötte på oväntade personer jag helst inte ser
  • *top secret*
  • *top secret nr.2*
  • Gick tidigare från skolan.. andades ut och satt och tänkte på bussen.
    - ... trodde allt gått över. Men brevlådan toppade min dag. Garanterat.
    Jag kommer fram till den och hela undersidan är förstörd, halvt lossnat och det sticker ut några spikar här och där. Då blir man lite fundersam. VAD VILL NI MIG?!?!?!


Skämt o sido, jag har en dålig dag helt enkelt.
Tänkte ta och laga lite mat nu och sedan träna, äntligen tillbaka från mina-två-veckors-problem-med-mitt-knä.

Hoppas ni har haft det bättre än jag, puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0