Jag har hittat någon

Varje gång jag delar en påse plock med någon finns ett krav på gula fiskar. De människor jag mött kollar skeptiskt på mig och suckar då jag precis krossat deras dröm om att dela favoriter med mig. Ingen verkar föredra dom(och då menar jag ingen).

Kunde inte motstå att tjuvlyssna på bussen då jag snappade upp ett samtalsämne framför mig. Den ena tjejen fnittrade då hon pratade om hennes "almost till kille" som hade påpekat att han kommit ihåg att hon gillade gula fiskar.



I'm thinking "oh, I'm not alone after all"

You guys might think "ojoj.."

Och jag småler 


 Ville bara berätta det. Nu ska jag ta och sova, imorgon är det Friday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0