Oss emellan sagt

Fick en liten utmaning av Elin, så jag tänkte att eftersom jag inte bjuder på min dag kan jag bjuda på något annat!


Berätta 8 sanningar om dig själv. Utmana sedan 3 styckna.

1. Jag känner efter för mycket och tycker alltid att jag är sjuk på något vis. Fysiskt samt psykiskt.

2. Om jag inte är för snål är jag en slösare, är aldrig något där emellan.

3. Jag är lite av en kontrollerare/ledare(men en tyst en).

4
. Jag hatar skräck. Samt Wallander.

5
. Är jag rastlös eller har tråkigt så letar jag efter mat(haha). 

6"Ett liv utan nagellack är inget riktigt liv".

7. Killar är inte riktigt min grej.

8. Jag är en riktig äventyrare. Bergsklättring, resor, utmaningar - det är mina grejer!


Nu utmanar jag:
Albin Jonsson(lillebror), Anna Olofsson(bästa vän) och Evelina Andersson(the queen)!

Kommentarer
Postat av: Anna

jag blir så himla mycket utmanad hela tiden! guuuuuud....... :'( hinner inte med mig själv nu asså, hihiihihihihihiihihihihjdklfkljhldknm s



puss

2010-02-08 @ 21:08:07
URL: http://steffwest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0