Sitter på...

0-5daee2fa98766cdb2ff64d603e64177b.png

Kolla varifrån!

Sitter på tåget nu på väg hem, inga förseningar nu som det var imorse. Då kom jag en och en halv timme försent. Men jag fick träffa killen på bilden och jag lovar att lägga upp den snyggaste bilden på oss imorgon! Haha, vi båda älskar den.
Eftersom tåget var förenat så blev alla mina planer lite tok. Jag hade planerat att besöka vissa butiker och dum är jag när det gäller lokalsinne och diverse i en ny stad. Jag hade mindre tid att hitta runt på, illa. Sanningen är att jag besökt arlanda fler gånger än själva stockholm.
Men nu är jag på min väg hem, supertrött och helt slut. Blev en dyrare resa än vad jag trott och jag fick inte ut det jag ville av resan. Förutom Robin då! :) Nu ska jag njuta av att sitta ner och vila fossingarna, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0