Torsdag, 18e februari

Ni vet då man är helt inne i drömmen och så plötsligt ringer telefonen till. Försökte se den suddiga skärmen, knappade lite och det blev tyst. Det roliga var att jag råkade stänga av mobilen. Så självklart försov jag mig. Grattis sa mamma och jag tackade och tog emot all cred för att ha dragit tillbaka en gammal vana!


Så otroligt slarvig packning då jag inte sover hemma inatt..


Idag väntas jobb, tråkiga samtal och långsamma kunder. Men det resulterar i en större inkomst i slutet av månaden. Pengar är inte lycka, men shoppa för mig betyder förändring=breathtaking=AWESOMENESS.


Nu ska jag återgå till bokföring och sådant "roligt och lätt".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0