Under dagar som denna:

KLICKA HÄR.

Det är som sagt det albumet som gör mina dagar då jag har dagar som denna. Veckor som denna. Månader som denna. Jag älskar låtarna, för dom träffar mig rakt in i något jag inte kan förklara. Dessutom så är One Tree Hill också en serie som ses dagar som denna, veckor som denna och månader som denna.




Jag tänker på februari-mars-april(2009), då jag renoverade mitt rum. Lyssnade glatt och sjöng med i varenda mening. Jag var även oskyldigt småkär. En tid då förändringar cirklade runt mina fötter och gah, vad jag tog vara på tiden och levde ut mitt liv precis som jag ville ha det. Även fast jag tragiskt nog bodde i vardagsrummet eftersom renoveringen drog ut på tiden då jag är så seeeg och ej erfaren.

Tänkte att ni ville veta.



...undrar vart jag lagt den skivan. Har letat ett flertal gånger, den som bortblåst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0