En förkärlek till parfymer

Nu är jag i Bydalen och har hälsat dom välkommen hem. Fick den önskade parfymen, så nu har jag yttligare en i min samling!

1. DKNY be delicious
2. Burberry Brit Red
3. V for Valentino
4. Puma Red
5. Puma Aqua
6. Paris Hilton
7. Valentino Rock 'n Rose
8. J Lo Live (ej bild)
9. J Lo Glow (ej bild)

Favoriterna är då självklart 7, 2 o 3.




Björn Borg Advantage, välkommen in i familjen!


(Jag vet att det är dåligt att ha flera parfymer då man inte har en speciell personlig doft, men jag klarar inte av att leva livet med endast en parfym(I-landsproblem). Skulle garanterat gå under)

Nu ska jag måla naglarna ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker om min gästparfym, den luktar så jevla gåt. Älskar dig med ju

2010-02-05 @ 20:57:27
URL: http://steffwest.blogg.se/
Postat av: m

vart har du köpt burberryn? har letet överallt men jag hittar den inte ..

2010-02-11 @ 21:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0