1 Januari 2010

 Nyårsafton var lite annorlunda detta år, andra år har det handlat om att ha superkul och flumma bort sig i dimman med sina vänner. Och jag hade en liten del av det, men jag ville vara klar i huvudet. Jag tänkte på vem jag skulle kunna haft vid min sida om jag gjort något annorlunda. Om jag hade sagt något annat.

Vid 12 slaget stod jag ute i kylan och kikandes mot himlen. Och min blick föll ner, rakt på Anna. Jag ville börja året med henne i min famn så jag tog tag i henne och drev hon till mina armar. Jag var lycklig över mitt slut. "Gott nytt år". Det kanske inte skulle bli så tokigt ändå, det här? Nya året? 2010?



Jag gick in i det orädd. Precis som jag ville att det skulle vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0